Monday, September 17, 2007

市场调查

如果哪天, 我也将告别这个舞台

最后一次的驻唱

谁要先报名??? 谁肯定出席???

11 comments:

-月の風信子-™ said...

hehehe...

i be the 1st lor...

why avone wanna leave?

羽羊 said...

如果你在澳洲

你也会飞回来吗??

0.0

-月の風信子-™ said...

靠... 甚麼問題?!!


看甚麼時候囉... 甚麼months 我的意思

~风之翼~ said...

我一定会捧场的!!!

还会给你一个大大的拥抱!嗬嗬嗬~~

Anonymous said...

count my in.... ^^

Z Z的主人 said...

不要。。

会哭的。

不要不要…………

~~饼仔~~ said...

I'll come ..
And i'll "bring" Belli along ..
hahah ~~~~~

But i wun cry for u 1 wor...

edwardyew said...

我到~

席德 said...

我也會來的.

hsienyun said...

i will...but if at kl thn i dunno la...

喇叭桑™ said...

俺也到